PLATEBNÍ PODMÍNKY

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně  online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48. hodin.

Máte několik variant a to uhradit:

1/ PŘEVODEM NA ÚČET:

1. Zálohu kupní ceny ve výši 50%, poté doplatek 50% dobírkou

Po obdržení objednávky Vám zašleme potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Záloha se platí v momentu objednání zboží, nejpozději do 30ti dnů od data odeslání objednávky. V případě, že neobdržíme Vaši platbu v tomto termínu, objednávka se považuje za zrušenou. V okamžiku obdržení zálohy Vaší objednávku zařadíme do do stavu“ zpracovává se“. V rozmezí 7-14ti pracovních dnů bychom Vám šaty odeslali. Na tuto skutečnost Vás vždy upozorníme SMS zprávou nebo e-mailem.

Doplatek 50% kupní ceny uhradíte po obdržení balíku od doručovatele České pošty nebo případně při převzetí na určené poště dodání.

2. Platba předem 100% kupní ceny – převodem na účet. Po odeslání objednávky obdrží kupující potvrzení o přijetí objednávky včetně informace o výši kupní ceny, číslo účtu a variabilní symbol platby. Zboží zaplatí kupující na bankovní účet prodávajícího před odesláním zboží. Tento způsob úhrady kupní ceny je považován za zálohovou platbu na kupní cenu. Momentem připsání platby na náš účet začíná plynout dodací lhůta 7-14 pracovních dnů.

Číslo účtu je vedeno u CSOB: 185070274 / 0300, v.s. vždy číslo objednávky

2 / DOBÍRKOU NA POŠTĚ PŘI PŘEVZETÍ BALÍČKU

Při přebírání zboží od doručovatele nebo při osobním vyzvednutí na dané poště– zboží hradíte celkovou částku v hotovosti . 

3/ HOTOVĚ PŘI PŘEVZETÍ

Šaty je možné si osobně vyzvednout v showroomu SatySaticky.cz, na adrese:

V Zeleném údolí 14

148 00 Praha 4 – Kunratice ( busem 193, výstupní stanice U Ikemu, poté 5 min pěšky sm.ke Kunratickému lesu)

tel: 00 420 777 138 336

e-mail: info@satysaticky.cz

Převzetí je možné pouze po předchozí domluvě.

DOPRAVA

Česká pošta - balík do ruky

objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík do 24hod. od doby podání odesílatelem

kde se váš balíček nachází si můžete ověřit v online systému České pošty

v případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky. Zároveň vám bude doručena SMS a e-mail s informací o nezastihnutí na uvedené adrese

na poště bude balíček uchován k převzetí maximálně 6 dnů

v případě, že jste si zvolili platební podmínku 50% záloha + 50% dobírka, uhradíte doplatek kupní ceny (50%) kurýrovi České pošty, při předání zásilky

Česká pošta - balík na poštu

zásilka Vám nebude doručena do práce či domů, ale na vybranou pobočku České pošty (můžete vybrat z 2700 pošt) do 24hod. od doby podání odesílatelem

v případě, že jste si zvolili platební podmínku 50% záloha + 50% dobírka, uhradíte doplatek kupní ceny (50%) při předání zásilky na vybrané poště

Česká pošta - EMS - expresní dodání

objednaný produkt je doručen prostřednictvím České pošty a jejich služby obchodní balík. Česká pošta v případě EMS zásilky garantuje dodání následující den, po dni podání, do 14.00, včetně soboty.

v případě, že jste si zvolili platební podmínku 50% záloha + 50% dobírka, uhradíte doplatek kupní ceny (50%) kurýrovi České pošty, při předání zásilky.

Vždy si raději zkontrolujte při přebírání zásilky stav obalu zásilky. Pokud zásilka vykazuje vady, rozbalte ji pouze v přítomnosti dopravce. V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít a ihned nás kontaktujte 00 420 777 138 336, abychom si domluvili další postup. Pokud zásilku převezmete a zjistíte poškození, či ztrátu obsahu později, nemůžeme již vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Vámi a doručovací společností. Na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. Pokud zásilka žádné vady nevykazuje, není dopravce povinen vyčkat otevření zásilky.

v případě, že převezmete zásilku a až po otevření zjistíte, že její obsah je poškozený, kontaktujte zákaznickou linku České pošty a to na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky je možné uplatnit zpětně a to až 3 dny.

Osobní převzetí

Šaty je možné si osobně vyzvednout v showroomu SatySaticky.cz, na adrese:

V Zeleném údolí 14

148 00 Praha 4 – Kunratice ( busem 193, výstupní stanice U Ikemu, poté 5 min pěšky sm.ke Kunratickému lesu)

tel: 00 420 777 138 336

e-mail: info@satysaticky.cz

Převzetí je možné pouze po předchozí domluvě.